Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Veni, vidIM, vici

23/01/2007

"... U jednom od prošlih tekstova smo se bavili značajem propratnih tekstova na kartama i njihovim uticajem na kompleksnost igre. Danas ću vam, dragi igrači, pričati o jednoj isto tako važnoj, ako ne i važnijoj stvari – ILUSTRACIJAMA..."

 
 

Da li čitate propratne tekstove na kartama?

Da, uvek!

Ponekad

Skoro nikad

 
 

Pretraga pitanja

 
 

Rezultati pretrage pitanja

 
 

Traženi termin: čuvari obale

 
 

Važna napomena: za tačne rezultate pretrage koristite latinična slova š č ć đ ž !

 
 
Branko - Kako da „nakačim“ neki oreol na Čuvare Obale? Mogu li napasti njima u istom potezu kada ih uvedem u igru? A ako ih oživim dva puta?
Oreol ćeš teško vezati za njih! Čuvari Obale mogu biti biće samo tokom faze borbe, kada ne možeš igrati oreole. Čak i da na neki način ovo uspeš da uradiš, oreol će spasti sa Čuvara čim prestanu da budu biće. Čuvare možeš u borbi pretvoriti u biće čim uđu u igru, ali njima možeš napasti samo ako si ih (kao artefakt) kontrolisao od početka svog poteza. Pretvaranje u biće možeš izvesti i više puta u istom potezu, bez ikakvih posledica po ostale efekte koji im već menjaju snagu/izdržljivost (npr, ne možeš ih ovako „vratiti“ na 30/60 nakon što su već 60/30 zbog Pravog Lica).
Marko - Ako na neki način (recimo, Erupcijom) proizvedem više mana nego što mi je potrebno, mogu li ove mane iskoristiti za višestruko oživljavanje istog Proplanka Duhova kako bih izbegao mana udar?
Možeš. Ovakvo „odlivanje opasnosti“ radi i sa Čuvarima Obale, Stablom Života, i sličnim „plati da postane nešto“ kartama koje ne traže sopstveno aktiviranje.
Ivan i Đorđe - Ako npr. Ledena Figura ili Čuvari Obale (Stablo Života, Proplanak Duhova) postanu biće do kraja poteza, da li se računa kao da je to biće ušlo u igru, ili kao da je bilo u igri oduvek (tj. da li ovo izaziva Krug Vatre i slične osobine)?
Takođe, mogu li ovakvi izvori/promene/artefakti napasti u istom potezu kada uđu u igru?
Ove karte se samo pretvaraju u bića kada su već u igri: one nikada ne ulaze u igru kao bića, pa neće izazvati nijednu osobinu koju izaziva ulazak bića u igru. Ako postanu bića u istom potezu kada uđu u igru, ta bića ne mogu napasti jer nisi kontrolisao permanent sa tim imenom od početka svog najskorijeg poteza.
Nemanja - Šta će se desiti ako me protivnik napadne Detetom iz Kamena, a ja odigram Ukorenjivanje? Hoće li ostati ukorenjeno? Buni me to što na kraju poteza ono prestaje da bude biće!
Sve što napadne u tom potezu ostaće „ukorenjeno“, bez obzira na tip koji bude imalo u koraku deaktiviranja koji preskače. Ukorenjivanje „radi“ na svim permanentima koji kasnije prestanu da budu bića (Ledena Figura, Čuvari Obale, Stablo Života, Proplanak Duhova, izvori oživljeni Prirodnom Srodnošću...)
Miloš - Šta će se desiti kada moja Vila Poludnica blokira Čuvare Obale i ubije ih?
Osobina Vile se izaziva pri odlasku Čuvara Obale na odlagalište i vratiće Čuvare u igru pod tvojom kontrolom! Uopšte nije važno što Čuvari nisu karta bića kada su na odlagalištu - osobina Vile će ih “prepoznati” i vratiti u igru pod tvojom kontrolom kao artefakt, pa ih dalje možeš za dve mane pretvarati u biće kad god poželiš.

Broj pronađenih pitanja: 5

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2019 Izvorimagije.com