Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Odbrana Ida

11/4/2008

... Naziv špila (Odbrana Ida) nije samo simboličan, već na najbolji način opisuje izgled praktično svake partije. Protivniku će uvek izgledati da se borite za goli život...

 
 

Na sajtu najviše volite tekstove:

o prepravljanju početnih špilova

sa idejama za sastavljanje novih špilova

o strategijama

turnirske izveštaje sa takmičarskim špilovima

fantazijske priče i opuštene tekstove

volim sve što vole mladi!

 
 

Proizvodi

 
 

Sve edicije Izvora magije

 
 

Manipulacija umom - Prva edicija - početni špil za plavu boju

 
 

Manipulacija umom znači da ništa nije sigurno i da ništa nije kao što izgleda. Plave magije specijalizovane su za ometanje protivnika uz postepeno ubijanje bićima koja se ne mogu blokirati, i to je upravo ono što ćeš naći u ovom špilu. Trikovi kojima raspolaže plava boja omogućiće ti da preuzmeš kontrolu nad igrom i nateraš protivnika da igra po tvojim pravilima.

U ranoj fazi igre, uglavnom ćeš karte uvoditi u igru kao izvore, dok će tvoj protivnik verovatno uvoditi neka mala bića. Ne bi trebalo da se brineš o njima sve dok ne budu dovoljno jaka da u napadu ubiju tvoju Mutiranu Krabu koja uskoro stiže. Pravi Lutkar može aktivirati dosadno biće u svakom potezu i sprečiti ga da uopšte napadne.

Još bolje, Luk Bogova može počistiti protivnikova bića sa stola. Jedan od aduta plave boje je flota letača. Letači su opasni napadači zato što ih mogu blokirati samo bića koja. Letači u špilu Manipulacija umom kreću se od malih i brzih Sova Proročice, do ogromnog Gospodarevog Duha. Odbij protivnikove napade po zemlji dok ti napadaš iz vazduha.Čak i ako letači zakažu, uvek imaš alternativu: Mag Staza omogućava da neko biće sa snagom 20 ili manje – kakva je, gle čuda, većina tvojih bića – uopšte ne može biti blokirano!

Plavoj nije dovoljno da oštećuje protivnika, ona prosto obožava da mu potpuno vezuje ruke. Njeno najbolje oružje je sprečavanje magija posebnim kartama koje čine da magije koje igra tvoj protivnik propadnu. Na primer, ako tvoj protivnik pokuša da u igru uvede neko pokvareno biće, Dematerijalizacija ga može sprečiti da se pojavi na tabli. Kada sprečiš protivnikovu magiju, ta karta ide na odlagalište kao da nije ni igrana!

 
Spisak karata (*) u špilu
# Ime R
Bića (21)
1 Plava Ala Z
1 Gospodarev Duh Z
1 Zmajeviti Skrivalac O
1 Bibliotekar Z
1 Ptica Kradljivica S
1 Zmajeviti Otmičar O
1 Sinji Zmajić S
2 Mag Staza O
2 Mutirana Kraba O
1 Pravi Lutkar S
2 Rajski Letač O
2 Modri Lovac O
1 Sedi Mislilac S
2 Sove Proročice O
2 Siren Straža O
Ostale magije (19)
1 Produžena Ruka S
1 Zapovedni Glas Z
1 Kovčeg Sa Blagom S
1 Razumno Objašnjenje S
1 Talas Vremena S
1 Lanci O
2 Luk Bogova S
2 Diletacija Vremena O
1 Magične Reči O
2 Potisak O
1 Dematerijalizacija O
1 Ometanje O
1 Kristalna Kugla S
2 Vetar O
2 Vidovitost S

A ako Talas Vremena udari o neku slabiju magiju, možeš je čak staviti na vrh protivnikove biblioteke i onemogućiti ga da vuče neku bolju kartu, dok si ti ponovo spreman da odgovoriš na ozbiljnije pretnje. Potisak je još jedan prefinjeni trik. Ako neko od tvojih bića treba da bude uništeno, možeš ga Potiskom bezbedno vratiti u ruku da bi ga kasnije ponovo odigrao. Isto tako, možeš koristiti Potisak da nakratko ukloniš biće svog protivnika iz igre, ili čak da vratiš sebi u ruku neku skupu kartu koju si ranije uveo kao izvor! Zapovedni Glas vraća sva bića u ruke vlasnika, što je spektakularno kada se izvede usred protivnikovog odlučnog napada. Najbolji trikovi su Razumno Objašnjenje i Produžena Ruka. Kada ih igraš promeni protivnikovu najbolju kartu i prenesi je na svoju stranu stola. Ta karta je tvoja do kraja igre!

Plava boja je boja razmišljanja, pa je po prirodi najbolja za vučenje dodatnih karti. Vučenje novih karti za tebe znači nove opcije, kao i da ćeš verovatno naći svoju najbolju kartu pre nego što to učini protivnik. Ptica Kradljivica, Bibliotekar i Sedi Mislilac pretražuju biblioteku kako bi lakše došao do ogromnih letača i moćnih magija.

Ako tvoj Pravi Lutkar nije zauzet, možeš ga koristiti da deaktiviraš Bibliotekara da bi vukao još karti. Otkrićeš da, iako Gospodarev Duh ili Plava Ala uglavnom nanesu konačnu štetu, vučenje karata je ono što te najčešće dovodi do pobede.

 

Prva edicija Izvora magije je totalno rasprodata i ne može se naručiti!

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2019 Izvorimagije.com