Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Valakija

25/12/2006

"... Valakija je jedna od najstarijih zemalja, možda i prva koja je naseljena. Sada će te čuti istinu, čistu i jasnu kao zidovi Stribogovog dvora."

 
 

Da li čitate propratne tekstove na kartama?

Da, uvek!

Ponekad

Skoro nikad

 
 

Proizvodi

 
 

Sve edicije Izvora magije

 
 

Srce divljine - Prva edicija - početni špil za zelenu boju

 
 

Srce divljine naseljeno je nekim od najvećih bića u igri. To je špil koji ti omogućuje da stvoriš prave monstrume kombinovanjem karti bića sa nekim zapanjujućim promenama. Tvoji Vilenjaci i Aždaje sticaće razne vrste specijalnih osobina, pretvarajući se u nezaustavljive napadače.

Na početku partije, ne oklevaj da uvedeš skupe karte kao izvore kako bi odigrao mala bića. Severnjak, Rusalka Šume i Porodica Vrhova neće ostati mali, a ti ćeš igrati sve veća i veća bića u svakom krugu. Kako su zelena bića inače nešto veća od ostalih, svako koje ti odigraš verovatno će imati veću snagu i izdržljivost nego biće koje protivnik odigra u istom potezu.

Zelena je boja rasta, i tvoji Oreoli omogućiće ti da se razvijaš brže nego tvoji protivnici. Oreoli su promene koje ti vezuješ za druge karte u igri. Baci Glavu Zmaja na Šumu i možeš tu Šumu aktivirati da dobiješ tri mane umesto jedne. To će ti omogućiti da igraš skuplje karte, poput Rečne Aždaje, ranije nego što bi normalno mogao. Neukrotivost i Rast Šume su Oreoli koja će povećati tvoja bića.

Neukrotivost omogućuje umeren rast - njegovih +10/+10 ojačaće tvog 20/30 vilenjaka u 30/40 biće; mnogo važnije je to što će protivniku onda biti vrlo teško da ga blokira.

Rast Šume je tajno oružje ovog špila: pretvara bilo koje biće u kolosalno čudovište, dodajući mu +10/+10 za svaku Šumu koju kontrolišeš! Čak i kada je Rast već u igri, tvoje biće nastavlja da raste i raste za svaku novu Šumu koju uvedeš! A trebaće ti dosta mane kako bi odigrao svoja najbolja bića, na protivnikovu veliku žalost...

 
Spisak karata u špilu
# Ime R
Bića (26)
2 Velika Aždaja O
1 Drevni Predvodnik Z
2 Rečna Aždaja O
1 Verni Pratilac O
1 Zelena Ala Z
1 Ljuti Mastadon S
1 Pritajene Tigrice S
1 Carski Aligator Z
1 Džinovski Pauk O
2 Oklopni Slon O
1 Čarobnica Bujnosti Z
1 Dama Šumskih Dubina S
1 Srčani Kamenko S
2 Ponosni Ratnik O
2 Rusalka Šume O
1 Gospa Od Harfe S
1 Izvorski Vilenjak O
2 Porodica Vrhova O
2 Severnjak O
Ostale magije (14)
2 Glava Zmaja O
2 Rast Šume S
1 Huk Uragana S
2 Neukrotivost O
1 Poravnanje O
1 Srce Od Šume S
1 Zeleno Jaje S
1 Izvor Života S
1 Obnova O
1 Paukova Mreža S
1 Prirodna Transformacija O

U Srcu divljine žive i dve dame, koje kao pravi druidi takođe omogućavaju rast. Dama Šumskih Dubina raste za svaku promenu u igri, čak i kada promena pripada tvom protivniku! Čarobnica Bujnosti, s druge strane, ne brine o svojoj veličini. Ona je sićušno 0/20 biće, ali njena moć leži na drugom mestu. Ona ti omogućava da vučeš dodatnu kartu svaki put kada igraš neku promenu, a više karti znači i više bića i više promena za igranje!

Divljinom vladaju moćna bića kakva su tvoje Aždaje, Zelena Ala ili Drevni Predvodnik, koji je u šumi praktično neuništiv. Da bi mogao da platiš ove gospodare divljine, potrudi se da u kasnijem toku igre uvedeš slabija bića u igru kao izvore. I ne štedi šumsku vojsku, jer Zelenoj Ali snagu daju pali ratnici – njenu snagu i izdržljivost određuje broj bića u svim odlagalištima, uključujući i protivnikovo!

Dok igraš džinovska bića i pojačavaš ih promenama, neprekidno napadaj svog protivnika. To je najbolji način da pobediš. Ako imaš biće veće od onih kojima protivnik može da blokira, ili biće promenjeno Neukrotivošću koje tvoj protivnik ne može da zaustavi, ne propuštaj napade!

Nekada ćeš želeti da dozoveš gomilu prilično velikih bića, a nekada je bolje da napraviš jednog apsolutno savršenog napadača. U tome i jeste magija Izvora - sve na stolu ispred tebe prepušteno je tebi samom.

 

Prva edicija Izvora magije je totalno rasprodata i ne može se naručiti!

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com