Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Kroz užasnu šumu

17/2/2008

... Možda i najzanimljiviji aspekt špila je što u njemu uopšte nema „normalnih“ bića! (Ako se ne varam, ovo je i prvi takav špil predstavljen na sajtu)...

 
 

Na sajtu najviše volite tekstove:

o prepravljanju početnih špilova

sa idejama za sastavljanje novih špilova

o strategijama

turnirske izveštaje sa takmičarskim špilovima

fantazijske priče i opuštene tekstove

volim sve što vole mladi!

 
 

Izvorište

 
 

Pregled karti igre Izvori magije

 
 

Karta nedelje

 
 

‹‹‹ Prethodna   Sledeća ›››Izvori magije, kolekcionarski broj 47/390, PR

Duh Besa

 
karta: Duh Besa Duh Besa je crveno biće iz ciklusa koji interno zovemo “pet duhova”. Svako od ovih pet bića ima statistike prilagođene svojoj boji i osobinu Istočnik. Kako radi ova nova osobina? Ako odlučiš da Duh Besa uđe u igru kao izvor, ograničenje je da taj izvor ulazi u igru aktiviran. Zatim, ukoliko želiš, plaćanjam dve bilo koje mane možeš vući kartu. Ovo garantuje dodatnu kartu već u trećem potezu, što je većini boja preko potrebno. Ako situacija traži biće a ne dodatnu kartu, Duh Besa je sasvim solidan i za tu namenu – 50/30 biće za pet mana zaustaviće većinu napadača ili u napadu naneti konačnih 50 štete protivniku.Ključne osobine su osobine karti koje opisuje jedna ključna reč. Ovakve osobine uvek u nastavku imaju podsetnik, koji omogućava igraču da ne mora pamtiti kako ta osobina zaista radi. Plemenski ratovi donose samo jednu novu ključnu osobinu, u čvrstoj nameri da (još uvek) ne komplikujemo učenje igre.
 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com