Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Mržnja među bojama

23/11/2005

"... Crvena voli haos, žuta veruje u red u svim stvarima. Crvena želi da uništi žutu kako bi izbegla diktaturu. Žuta veruje da crvenom treba vladati kako bi se izbegla anarhija..."

 
 

Vaša omiljena boja u igri je:

Žuta

Plava

Crna

Crvena

Zelena

 
 

Tekstovi

 
 

Takmičarski deo

 
 

Informacije - Sve u vezi sa takmičenjima

 
 

Zloćko, 2/3/2008

Zloćkove misli V: KROZ ŽIVI ZID

(Ova kolumna bavi se dodatnom procenom karti nedelje, a autor je sastavlja u saradnji sa svim igračima aktivnim na forumu, na posebnoj temi ove namene.)

Pozdrav svima!

Početkom nedelje predstavljen vam je oreol koji se ne ponaša kao ostali pripadnici svoje vrste. Osobina Iživljavanja da se vraća u ruku kada njegov nosilac napusti igru već je viđena na Glavi Crnog Zmaja, ali u ovoj novoj inkarnaciji deluje mnogo eksplozivnije. Efektivno, ta osobina čini da se oreoli ponašaju kao opreme. Poredeći Iživljavanje sa svojim direktnim konkurentom u vidu Magične Sablje, novija karta nesumnjivo odnosi pobedu: u startu vam štedi jednu manu, pošto odmah prelazi na „opremanje“, a uz to i daje biću osobinu Razbijač. Naravno, sve ovo važi samo ako igrate zelenom (pa vam je zgodno i to što uvedena kao izvor karta proizvodi obojenu manu), a ostale boje i dalje ostaju osuđene na staru, dobru Sablju.

 
karta: Iživljavanje

Na prvi pogled, Iživljavanje je tu da omogući svim onim krmadima od bića da probiju sebi put do protivnika. Može i tako, ali mislim da ovo podjednako dobro radi i na agresivi zasnovanoj na sitnim bićima. Promenjena bića su em snažnija, em razbijači, tako da vam se isplati da od samog početka napadate bez obzira da li protivnik podmeće nešto u blok: uglavnom će se dešavati da šteta prolazi, a protivnik ostaje bez bića - ako pritom i vaše biće zagine, nije važno, pošto je tempo na vašoj strani. Dodajte tome i bića s Ubrzanjem i eto lepog razloga da zaigrate crveno-zelenu agresivu. Naravno, ovakav univerzalan oreol će naći mesto i u ostalim špilovima koje idu na sirovu snagu, pa tako možete očekivati da vidite mnogo nasilnije vilenjake, krvožednije zveri (isplati li se blokirati Medojeda?), ili neke druge kombinacije koje do sada nije bilo potrebe da pravite (efikasniji Diletator, probojniji vojnici...).

 

Druga upotreba „razbijanja“ je kod osobina koje se izazivaju kada biće nanese borbenu štetu igraču. Iako postoji širok izbor takvih bića, uklapanje boja neće uvek biti tako lako. S druge strane, dva friška Mača će svakako pozdraviti prisustvo Iživljavanja u istom špilu s njima i zajedno će po ceni jednog Sečiva pružati mnogo više. Na kraju se postavlja i pitanje eliminacije ovog oreola ako se nalazite na pogrešnoj strani stola: da li se isplati potrošiti nešto poput Raščinjavanja na njega? S te strane, crni je možda u maloj prednosti, pošto može jednostavno da se otarasi promenjenog bića, a zatim Iživljavanje izbije direktno iz ruke vlasnika. Svejedno, na koji god način pokušate da ga se otarasite, skoro uvek ćete platiti više nego njegov vlasnik za igranje, ali pretpostavljam da će biti vredno toga.

Standardna igra (1na1)4 / 5 : Prilično nezgodno, a jeftino – upravo ono što se traži od svake karte. Jednostavan način da se svako vaše biće transformiše u mašinu za tabanje.

Ocenite za standardnu igru (1na1):

12345



Prosek ocena: 5 (ukupno glasova: 5)

Timske varijante3 / 5 : Sasvim solidna karta i u ovom formatu. Sa većim brojem protivnika, poželjnije je (a i lakše) igrati agresivu nego kontrolu.

Ocenite za timske varijante:

12345



Prosek ocena: 4.5 (ukupno glasova: 4)

Draft/Limit4 / 5 : Uklanjanje bića nije uvek dostupno, pa je razbijanje više nego poželjno. Takođe, format u kojem ne možete sa sigurnošću računati ni na previše dodatnih karti blagonaklon je prema svakom obliku reciklaže.

Ocenite za draft/limit:

12345



Prosek ocena: 4.6 (ukupno glasova: 5)

Javnost je složna u oceni da je ovo jedan od najkorisnijih oreola. Svaki špil koji koristi zelenu, a da nije isključivo za mana ubrzanje, mora razmisliti i o Iživljavanju kao opciji za uspešno probijanje protivnikove odbrane. Jer, zašto bi se mučili oko felširanja, ako i lopta i živi zid mogu istovremeno završiti u mreži? ;)

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com