Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Drekavci svih boja, ujedinite se!

12/07/2007

"... U kartama iz dva početna špila potpuno nedostaju drekavci dve boje: zeleni i crveni..."

 
 

Da li se takmičite na turnirima?

Da

Ne

Ranije, sada više ne

Tek ću se takmičiti!

 
 

Tekstovi

 
 

Napredni nivo

 
 

Strategije - Postanite bolji igrač Izvora magije

 
 

NNK Heks, 20/11/2006

ČIME DA TE MUČIM?

Bljesak munje je u navratima potpuno osvetljavao laboratoriju memljivih zidova po kojima su sablasno igrale senke grana drveta koje su, nošene nemilosrdnim vihorom, udarale u prozorska okna. Titrava svetlost baklje škrto je obasjavala police sa složenom aparaturom i staklenim sudovima punim pušljivih tečnosti. Niska magla se kovitlala oko operacionog stola smeštenog u centru prostorije, na kome je nepomično ležalo telo Uzorka broj 1. Čovek čvrsto vezan na stolu se očigledno dosađivao dok mu je zlovoljna grimasa pratila umorni uzdah u iščekivanju. Nadao se da će konačno dobiti tretman kakav zaslužuje jedan Gardista Grom-Doma – priliku da umre časno. Pogrbljena prilika iznad stola, zavijena u crno, vrištavo se nasmejala: “Eureka! Posle neuspelog tretmana percetom, znam šta mora uspeti! Pripremi se, mučiću te batinanjem mekim perjanim jastukom! Ha – HA, surovost!” “O, neee...” – sumorno uzdahnu zatočenik.

Da se ne ponovi ovakav slučaj koji je nekako promakao budnom oku Velikog Nekromansera Markusa, donet je sledeći spisak raspoloživih recepata za mehanizme torture iz bogate i sočne kuhinje edicije Plemenski ratovi:

1) Preživeti gnev

Perunov Gnev je skoro nezaobilazna karta u sastavu svake dobre kontrole koja uključuje žutu boju. No, postavlja se pitanje kako imati biće koje sigurno preživljava Gnev? Rosna Vila i Čuvari Obale su bili dobre opcije. Ono što golica pažnju je
Dete iz Kamena. Jeftinije je i od Vile i od Čuvara i NEUNIŠTIVO JE! Dosadnije je od komarca u vrelim letnjim noćima, upornije od svih domaćih političara, nestabilnije od svih ukućana Velikog Brata. Jedina mana mu je što ne može da blokira Letače. Nešto skuplje, ali takođe interesantno je Veštičje Gumno.

 
karta: Podvodni Otimač 2) Blagoslov senilnosti Impresivan način za pobedu je isušivanje biblioteke protivnika kombinacijom karti Moždani Udar i Dolap. Nova alatka je Tabuisanje – uz sprečavanje magije ukloniće i sve njene primerke iz biblioteke i odlagališta protivnika (uz pogled na karte u ruci). Dodatak, a možda i alternativa Dolapu je Podvodni Otimač iz očiglednih razloga. Pošto je biće, može čak i da blokira kad je situacija gusta. Priču zaokružuju preskupi Ritual Ida i Majka Jezera. U slučaju da ne uspete u izazivanju amnezije suparničkog maga na ove načine, ponesite toljagu. 3) Visoki ciljevi Perunovi izvori obezbeđuju zavidnu količinu bezbojne mane koja se koristi za igranje jako skupih magija i osobina (Vatrene Strele, Borna Kola…). Ovi izvori dobili su sjajnog naslednika - Vrt Lažnog Proroka.
 

Sa toliko mana možete igrati sve ono što ste hteli, a niste mogli da priuštite (ne finansijski). U opcije spadaju Prsten Sreće, Iskonsko Zlo, Apsurd Greha, Žeđ Mrtvih, Blagoslov Anđela, Vetar sa Juga, Repata Gor-zvezda, Knjige Starostavne. Posebnu zabavu predstavlja Zvezdani Štap. Obratite pažnju i na Kućni Prag: u ovom slučaju, mnogo mana = mnogo bića. Dodajte još i Trijumf Života i pobedili ste.

4) Um caruje, a snaga posle neizvesne partije dva nervozna Izvoraša

Snaga Uma je prelepo funkcionisala sa Bunarom Duša, Vrelinom i sličnim kartama. Sada joj je dodat i Gejzir Boja (koji traje kraće, ali vuče kartu), pa obe možemo kombovati sa zilion drugih stvari: Vitez Mračnih Gora, Prokleti Vitez… Neću se na ovome zadržavati, jer je izbor krajnje subjektivan i trivijalan.

5) Plemenske čarke prerasle u ratove

Invazija vaših pulena može da počne, jer su sve rase i klase sada pojačane, počev od posebnog izvora za svako važnije pleme (od Brloga za orke i Logora za vojnike, čak do Nebeskih Vratnica i Klanca Okršaja…); bitnih promena i artefakta
(Bojno Polje, Dvojnice…); pojedinačnih počasnih pojedinaca (Pozivar na Vojnu, Vilenjačka Prethodnica, Tragač Mrtvog Plemena…); sve do novih heroja i njihovih “zamenika” (Voskovođa, Uzimač Forme, Pravovernik, Sveznajući…). Ukratko - nađite svaku kartu čiji tip je recimo sveštenik i uklopite ih zajedno. Važno je upamtiti da plemena najbolje funkcionišu u makro varijanti. Mikro šeme su moguće (Vilenjak-inja Sumraka radi i sama, ali je ubedljivo najbolja kada je kompletna ekipa odjednom na talonu). Šeme se dobijaju jednostavnim kombinovanjem: Mesečev Hram + Izdajnik Svetla, Vilenjački Glasnik + Vilenjačka Prethodnica

 
karta: Puzavica 6) Urnebesno zemljo(s)tresno Protivniku je gorelo tlo pod nogama kad ste mu igrali Stenu Lave, Daleki Sjaj,
Ključale Reke i Sprženu Zemlju? Čekajte da oseti Usijano Gvožđe, Eksploziju Misli, Cenu Milosrđa, Žezlo Usuda i Elementarnik! Izvore je sada moguće opoganiti i drugim ne-crvenim bojama: crna ima Isušivanje i interesantnu promenu Bizarni Snovi, zelena ima Puzavicu i Raskovnik (koji rešava i sve ostalo), plava Trovanje Mane… Pršti, pršti bilo koja staza – evo vama Napasnog Deda NeMraza... Mislim na Napast. Ako se odigra rano (čitaj treći ili četvrti potez) može prouzrokovati blaže poremećaje u izgovoru i ponašanju protivnika sa negativnim konotacijama. Samo oprezno – ipak se zove Napast…
7) Oprljene ruke Šemi odbacivanja karata iz protivnikove ruke u sprezi sa Nagorevanjem sada je dodata nova alatka Bezumlje.
 

Ostale karte sa efektom odbacivanja nisu vredne pomena zbog skupe cene igranja u mani, izuzev možda Sitne Prevare koja bar i vuče kartu.

8) Opet ja… Jel’ sad veruješ u reinkarnaciju?

 
karta: Urđel Vampir Da bi reanimacija bila uspešna potrebno je imati što veću strvinu na odlagalištu, što se postiže Invazijom Mrtvih, Trampom, i verovatno omiljenim Izaslanikom Tame. Na lešinu zatim odigrati magiju za oživljavanje. Poziv Mrtvog Kralja je prilično neefikasan u tu svrhu, iako može dozvati Viteza Svetlosti na mračnu stranu, za razliku od Nedelje Mrtvih i Reanimatora. Zverova za oživljavanje ima podosta, pogledajte samo Onostrano Zlo. Ako vas muče orci ili bilo koja druga sitna žgadija, Nedeljom Mrtvih podignite Germana i Povampiritelja za šemu meseca. Nedelja Mrtvih je odlična za kombinovanje bića koja nikada ne biste mogli da odigrate, recimo
Silni Oklopnik + Majka Priroda. Mogućnosti su neograničene.
Ove stare glavne šeme sve funkcionišu na makro nivou i traže ceo špil sastavljen oko njih. Mnogo je više onih na mikro nivou (šeme sa par karti) od kojih ću spomenuti samo neke zbog ograničene dužine teksta:
 

Buljuk Orkova + Samrtni Krik = mnooogo orkova.
Anđeo Tuge (ili Gladna Smrt) + Oknitopter + Druga Zora = McDonalds za pale anđele, dve mane obrok.
Gluvo Doba + Gladni Vuk (ili Izviđač ili Pakosnik) = čist crni humor.
Lovac na Glave + Sejmen (Zlopogleđa, Štetočina, Drumski Razbojnik…) = večni
yo-yo efekat.
Neprolazna Vila + Venac Zaštite (Košulja od Uroka) = neprolazni zid za sva bića koja ne lete.
Znak Manipulacije + Zamagljena Kugla = bezobrazna kontrola.
Slovo Zakona + Antimagije = nema načina.
Urđel Vampir + Gluvo Doba = Dželat na steroidima.
German + Vampirizam = gde su sitna bića?

Da bi mehanizam točkova torture proradio potrebno je glatko ga podmazati, ali kada se jednom pokrene pobeda je neminovna.

NNK Heks, Mučitelj Nadom, Golicač

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com