Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Nešto sasvim malo

10/12/2007

... Evo, napokon, trenutka u kome će prva karta predstojećeg Doba Misterija biti predstavljena javnosti...

 
 

Da li čitate fantazijske priče o svetu Izvora na ovom sajtu?

Čitam

Ne čitam

Pročitam ponekad

 
 

Tekstovi

 
 

Napredni nivo

 
 

Špilovi - Napravite bolji magični špil

 
 

Rikanis, 13/1/2007

RAVNOTEŽA U NAJAVI

Prvi ovogodišnji tekst započinje novim izazovom za vas. Ponovo ste se slabo javljali u vezi sa prošlim zadatkom, pa je red da vas dodatno motivišem usred ovog prazničnog perioda. Spremite se, jer za sledeći neobičan zadatak sledi i neobična nagrada.

 
Nebeski Vratničar Idući tekst ovog “serijala” će privremeno ostaviti po strani plemenske špilove. Umesto toga, bavićemo se neobičnim kartama koje traže da se oko njih sastavi kompletan špil kako bi se u potpunosti razumela i doživela njihova snaga. Prvi zadatak za vas je Ravnoteža, karta čija snaga još uvek nije u potpunosti razotkrivena. Želim vaše viđenje špilova napravljenih oko ove karte, uz što bolja objašnjenja. Svi predlozi će biti testirani, tri najbolja špila će biti javno predstavljena na sajtu zajedno sa svojim stvaraocima, dok će najkreativniji igrač biti nagrađen setom od 4 primerka Ravnoteže! Osmislite dobar špil, pa ćete dobiti i priliku da ga praktično sastavite. Tekst koji ćete dostaviti mora da sadrži spisak karata i objašnjenje poput ovog koje sledi za “ptičji” špil iz prošle teme za razmišljanje... (naravno, ne morate biti toliko opširni kao ja). A što se tiče ptica, prvo ću objasniti (dobru?) ideju od koje sam veoma brzo odustao.
 

Naime, ptice su majstori neopterećujućeg reanimiranja zahvaljujući Nebeskom Vratničaru. Ova ptica (koja je uz to i sveštenik) kada pogine ima mogućnost da zauzvrat vrati do dve ptice (ili sveštenika) direktno u igru. Na samom početku sam mislio da bi bilo zanimljivo u što većoj meri naglasiti ovu mini temu. Odatle i sugestija da obratite pažnju na recimo Knjišku Sovu, čijim uvođenjem u igru možete odbaciti recimo Zmajevitog Zapovednika (košta 6 mana!) uz vuču još jedne karte, i na taj način obezbediti da na vašem odlagalištu zaista bude nešto vredno pomena što će Vratničar poslati nazad u život kada dođe vreme za to.

 
Nedodirljivi Komandant Zašto sam odustao od ovoga? Pokazalo se da bi ceo špil trebalo da bude koncipiran malo drugačije nego što sam ga prvobitno zamislio, a ja jednostavno nisam želeo da se odreknem nijedne karte koju možete videti na ovom spisku. Naravno da vas ovo ne sprečava da samostalno pokušate da “oživite” i ovu modifikaciju, ali u mom ptičjem špilu je Vratničar samo usputni bonus: prelep ako se zadesi u pravo vreme, ali nimalo neophodan za pobedu. Čime ovaj špil ubija? To i jeste ono najlepše – ako imate Znamenje Ptice u igri, praktično bilo čime. Nosilac Znamenja je više nego uspešna alternativa za samo Znamenje, dok je Nedodirljivi Komandant ono što doživljavam kao “snagatora” ovog špila. Teško je rečima opisati kolika je prednost to što svako biće, pa i najmanje, leti. Na žalost, sem Zlatnorepog Sokola ovaj špil nema mnogo toga što može uvesti na samom početku. Zašto onda ne iskoristiti Gašenje Ugljevlja, kartu koja je popunila najproblematičniji prvi potez?
 

Teško da postoji bolja karta koja će vam pomoći da sakupite sve deliće svoje šeme još u prvom potezu.

 
Spisak špila
# Znamenje na nebu R
Bića (30)
4 Nosilac Znamenja S
4 Orao Duše O
4 Zlatnorepi Soko O
3 Nedodirljivi Komandant Z
3 Ban Sinjeg Jata Z
3 Budna Sova O
3 Sove Proročice O
2 Nebeski Vratničar Z
2 Ptica Kradljivica S
2 Zmajeviti Buntovnik O
Ostale magije (27)
4 Zaborav O
4 Znamenje Ptice S
4 Elektrifikacija O
3 Ometanje O
3 Gašenje Ugljevlja O
2 Barijera O
2 Raščinjavanje O
2 Mihaijev Trnoštit Z
1 Tabuisanje S
1 Završni Udarac S
1 Gvožđa S
Neosnovni izvori (3)
3 Nebeske Vratnice Z

Kontrolna komponenta ovoga špila je, da je tako nazovemo, defanzivna. Nije bilo suviše mesta za mnogobrojna sprečavanja, pa sam se opredelio za najbrža koja postoje. Na ovaj način možete uvek pomalo graditi svoju igru, a za “kusur” opstruisati protivnikovu. 4-3-2-1 je odnos 10 karata čiji je zadatak da odbrane vašu igru u trenutku dok je ona još lomljiva. Elektrifikacija je najjeftinije postojeće sprečavanje koje neki igrači obožavaju a neki jednostavno ne vole. Kada sve saberem, lično skoro svaki put uspešno upotrebim ovu zvrčkicu, pa sam njen veliki (x4) fan. Tri Ometanja su nešto sa čime će se verovatno svi složiti, dok su dve Barijere tu da potvrde da je kontrola koju imamo defanzivna. Najlepše od svega je jedno jedino Tabuisanje, koje će protivnik uporno zaboravljati sve do odsudnog trenutka.

Ovo je jedan od retkih špilova sa plavom komponentom koji nema suviše naglašenu vuču dodatnih karata. Kombinacija alternativnih načina, kakav su recimo Nebeske Vratnice, Ptica Kradljivica ili Orao Duše je kod mene radila sasvim zadovoljavajuće. Kako to izgleda u praksi? Orao Duše blokira nekog protivnikovog napadača, a zatim ga žrtvujem preko Nebeskih Vratnica.

 

Ovo mi daje priliku da prvo pronađem još jednog Orla Duše, pa zatim vučem još jednu kartu, a uz sve to dodam brojače na Znamenje Ptice i Nosioca Znamenja. Ili, žrtvujem Nebeskog Vratničara kako bih vratio u igru dve sada pojačane ptice, i još vučem dodatnu kartu. Više nego dovoljno karata i kombinacija, ali ako su vaša iskustva drugačija, neka Zabranjena Znanja jednostavno istisnu par drugih karti iz ovoga špila.

To je to. Probajte, menjajte i uživajte, jer je ovaj špil prilično moćan i veoma zabavan za igranje. Njegova šema nije tako laka za savladavanje, ima dovoljno alternativnih puteva do pobede, i nekoliko neodoljivih prednosti (špil sastavljen isključivo od letača nerviraće mnoge, ali će zaista eksplodirati tek kada Budnu Sovu peti put iste večeri bukvalno pretvorite u Belog Anđela). A kada budete spremni, udahnite duboko i razmislite o pomenutoj Ravnoteži. Očekujem vaše predloge za uspešan špil koji je neće narušiti.

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com