Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Opremi, promeni i napadaj

12/02/2006

"... Glavna i osnovna stvar prilikom sastavljanja nekog špila je, naravno, da imate početnu ideju o tome šta vaš špil treba da sadrži i na koji način da porazi protivnika..."

 
 

Na sajtu najviše volite tekstove:

o prepravljanju početnih špilova

sa idejama za sastavljanje novih špilova

o strategijama

turnirske izveštaje sa takmičarskim špilovima

fantazijske priče i opuštene tekstove

volim sve što vole mladi!

 
 

Proizvodi

 
 

Sve edicije Izvora magije

 
 

Banda orkova - Plemenski ratovi - početni špil za crvenu boju

 
 

Da se odmah razumemo – ovaj špil nije za duge partije! Kada predvodiš Bandu orkova, želiš da što brže odigraš što više bića i neprekidno napadaš njima. Ako vreme dozvoli, napržićeš neka od protivnikovih nezgodnih bića kako bi otvorio prolaz svojoj bandi, ali upamti – napad je najbolja odbrana!

 
Buljuk orkova Počni sa što više sitnih orkova. Ork Jurišnik, Hvalisavi Ork i ostatak bande pobrinuće se da Kukavni Ork ima sa kim da napadne, a dok se to ne dogodi, odmor u Brlogu će pojačati baš onoga kome je to potrebno, dok će se Ork Varvarin postarati da pojačani ork ne bude blokiran. Ork Fanatik je biće koje ćeš obavezno želeti da vidiš u igri, dok je Pobegulja zgodan za diverzantske akcije, nakon čega ga možeš uvesti kao izvor. Orkovi ne žele da budu blokirani, a ti imaš više nego dovoljno načina da ispuniš njihove želje: Udar Munje je prva crvena karta koja uz štetu ne dozvoljava regeneraciju, Lančana Reakcija "sređuje" do tri bića, dok Žeravica nanosi sve više štete što je partija duža. Plameni Vetar će lako oduvati i najjače biće, dok je za raščišćavanje gomile slabijih idealan Potres. Ne zaboravi da crveni, uz Talas Vatre, može i većinu ostalih pržačina usmeriti direktno na protivnika!
 

Ako se ove magije istroše, tu je Bikonja. Možda deluje bezopasno, ali u kombinaciji sa Pesnicom Vatre nema protivnikovog bića koje će preživeti pored njega. Strategija je jednostavna: što više izvora, to više štete.

 
Spisak karata u špilu
# Ime R
Bića (23)
1 Krvolok Z
1 Buljuk Orkova Z
1 Duh Besa O
1 Glineni Divljan S
1 Harambaša S
1 Bikonja O
2 Ognjena Vučica O
2 Ork Plamenac O
2 Hvalisavi Ork O
2 Kukavni Ork O
2 Ork Jurišnik O
1 Ork Poletarac S
1 Tupan Z
1 Baučki Prorok O
1 Ork Fanatik S
1 Ork Varvarin S
2 Pobegulja O
Ostale magije (16)
1 Eksplozija Misli S
1 Agresivnost Z
1 Lančana Reakcija S
1 Udar Munje S
2 Usijano Gvožđe O
2 Pesnica Vatre O
1 Samrtni Krik Z
2 Talas Vatre O
1 Plameni Vetar S
2 Žeravica O
1 Napad Besa O
1 Potres O
Neosnovni izvori (1)
1 Brlog S

Isti oreol će takođe pretvoriti bilo koje tvoje biće u pravog vodiča za sluđenog Tupana, ako već nema Harambaše u blizini. A kada se jednom pojavi, Harambaša jača sa svakim bićem koje uvedeš u igru! Zamisli samo koliko je jak uz ovoliko orkova? Buljuk Orkova će naterati protivnika da se uhvati za glavu, jer kako drugačije reagovati na jednu kartu koja ubacuje četiri bića u igru? Samrtni Krik će pomoći da se ovi orkovi i dodatno namnože, pa će protivnik imati zaista ozbiljne probleme. A kada se ponada da je konsolidovao odbranu, pravo je vreme za Agresivnost, koju logično sledi Glineni Divljan jer više nema bića koja ga mogu blokirati. Možda su neka bića jača, ali je orkova u zbiru uvek mnogo više. Čista sila i najbrži put do pobede.

Crveni ima još nekoliko rezervnih trikova u rukavu. Usijano Gvožđe i Eksplozija Misli uništiće protivniku izvor i dati ti priliku da uvek budeš jedan korak ispred, dok Baučki Prorok možda ne može da promeni budućnost, ali te može pripremiti za nju. Napad Besa ubrzava sva tvoja bića, koja će za razliku od protivnikovih moći da napadaju čim uđu u igru. Krvolok je specijalitet kuće, spektakularno rešenje za zaglavljene partije, konačni pobednik i biće od koga se jednostavno ne može pobeći.

Svaki početni špil možeš pojačati i prilagoditi sopstvenom stilu igre. Plemensku temu špila možeš naglasiti dodavanjem bića tipa Ork, uz eventualno izbacivanje bića ostalih tipova. Iz prve edicije, Orkozlob i Orkokrilci su idealni dodaci, dok će Orkovođa pretvoriti ovu bandu u organizovanu armiju. Plemenski ratovi nude i rešenja za neke specifične situacije, kakvo je Ork Vodomorac.

 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com