Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Neravnopravnost u Ravnoteži

06/03/2007

"... Cela šema oko Ravnoteže se svodi na nalaženje (što prostijeg i što efikasnijeg) načina za proizvodnju velike količine bića. Njihova snaga i izdržljivost uopšte nisu bitni..."

 
 

Sa koliko boja u špilu najčešće igrate?

Sa jednom bojom

Sa dve boje

Sa tri boje

Sa 4 ili svih 5 boja!

 
 

Proizvodi

 
 

Sve edicije Izvora magije

 
 

Plemenski ratovi

 
 

Šta donose Plemenski ratovi? Za razliku od svih ostalih ratova, mnogo zabave! Tačno 390 novih karti čini Izvore magije još zanimljivijom igrom nego do sada. Glavna tema edicije su, logično, ratovi između plemena. Napokon dolazimo do trenutka kada tip bića postaje izuzetno važan...

 
Plemenski ratovi: Početni špilovi
 

Uživajte u masivnim okršajima vojnika i orkova, vilenjaka i zombija, čarobnjaka i najraznovrsnijih bića raskošne slovenske mitologije... ali oprezno! Može vam se desiti da se suočite i sa neverovatnim plemenima, kakvi su na primer vampiri ili zmajevi! Plemenski ratovi: koncentrovana doza magijskog eksploziva za neograničenu zabavu!

Početni špilovi postoje za svaku od 5 osnovnih boja igre Izvori magije, na tebi je da pogledaš svaki od njih, izabereš svoju boju, a zatim naručiš i svoj špil.



Početni špilovi edicije "Plemenski ratovi":

 
karta: Vojska Belog grada kutija
Preuzmi komandu i povedi najčudniju vojsku za koju si ikada čuo. Ljudi i ptice, u pratnji nekoliko vitezova, anđela i vila, čekaju na tvoja naređenja. Mudro koristi specijalnost svake jedinice kako bi smanjio gubitke, neutralisao najopasnija protivnička bića i kraj borbe dočekao sa više života nego na početku!
Sunčana zemlja, naseljena vojnicima, sveštenicima i anđelima, obezbeđuje žutu manu. U svetu Izvora, žuto je boja stvaranja, reda i zakona. Ona uspostavlja pravila koja važe za sve. Može preokrenuti tok napada, čineći da neprijatelj spozna da je na pogrešnom putu. Žuta magija leči i štiti. Magovi koji koriste žutu manu najčešće šalju armiju manjih bića u borbu, iako im je ponekad dovoljan i jedan strahopoštovanja vredan heroj da neprijatelju očita lekciju. Vojska Belog Grada (više informacija) ›››

Želim da naručim ›››

 
 
karta: Čarobnjački esnaf kutija
Voliš da upravljaš igrom i potpuno izludiš protivnika sprečavajući ga da odigra bilo šta vredno pomena? Ne traži dalje – Čarobnjački esnaf će ti omogućiti baš to! Tvoji čarobnjaci i njihovi trikovi naučiće protivnika da u svakom potezu ponavlja istu rečenicu: “Da li mogu da odigram ovo?”
Voda obezbeđuje plavu manu, boju dubokog mora i beskrajnog neba. Snaga plave magije leži u lukavstvu i manipulaciji. Plavi magovi rade u senci, spletkare i kradu tajne, uspostavljajući kontrolu nad svojim okruženjem pre nego što naprave neki ozbiljan korak. Plave magije i osobine fokusiraju se na “pozajmljivanje” protivnikovih karti i povlačenje prave karte u pravo vreme. Sa plavom moći, dozovi čarobnjake, vodenjake, i čudne zveri mora i vazduha da ti služe. Čarobnjački esnaf (više informacija) ›››

Želim da naručim ›››

 
 
karta: Najezda mrtvih kutija
Onaj ko predvodi Najezdu mrtvih nema razloga da se plaši smrti. Sa uživanjem ćeš gledati kako tvoja bića ginu samo da bi pojačala ostatak tvojih snaga, a zatim ćeš ta ista bića ponovo vraćati u igru ili ruku, kako bi svojim ulaskom uništavala, oduzimala život i činila najrazličitije pakosti. Jezivo...
Crna mana dolazi iz mračnih grobova, u kojima tela trunu i propadaju. Smrt, bolest, hod po leševima, moć po svaku cenu – to su poremećene vrednosti tame. Crna magija je moćna i destruktivno jednostavna, ali svako ko je koristi plaća visoku cenu. Njene magije i osobine mogu pomutiti svest, otrovati zemlju, pretvoriti bića u ništavilo. Grobnice su pune mračnih podanika, mrtvih kreatura i neopisivih užasa, koji su isto toliko samodovoljni i nečasni kao i magovi koji im zapovedaju. Najezda mrtvih (više informacija) ›››

Želim da naručim ›››

 
 
karta: Banda orkova kutija
Da se odmah razumemo – ovaj špil nije za duge partije! Kada predvodiš Bandu orkova, želiš da što brže odigraš što više bića i neprekidno napadaš njima. Ako vreme dozvoli, napržićeš neka od protivnikovih nezgodnih bića kako bi otvorio prolaz svojoj bandi, ali upamti – napad je najbolja odbrana!
Crvena mana dolazi od vatre i užarenog srca sveta. Crvena magija je puna plamena, besa, erupcija lave i kamenih kiša. Njena bića su agresivna i opasna, bili to moćni zmajevi ili horde razjarenih orkova. Magovi koji ovladaju crvenom magijom nemaju strpljenja za suptilnost ili dogovor. Deluju brzo i nepromišljeno, ne hajući za opasnosti. Crveni magovi mogu kanalisanjem svojih divljih emocija isušiti tlo na kome stojiš ili rukovati plamenom kao živim oružjem. Banda orkova (više informacija) ›››

Želim da naručim ›››

 
 
karta: Vilenjačka šuma
U Vilenjačkoj šumi, tvoji vilenjaci će pomagati jedni drugima da narastu do neslućenih visina, ostavljajući protivnika u neverici. I dok su vilenjaci po prirodi sitni, njihovi pomagači uglavnom nisu. Napasti protivnika organizovanom armijom ili ga pregaziti sa par ogromnih stanovnika šume? Tvoj izbor!
Gusta šuma u kojoj život prosto vri prepuna je zelene mane, boje koja predstavlja puls prirode. Zelena magija vezana je za život, rast i brutalnu silu. Zeleni magovi razumeju da svet poštuje zakon džungle – svako je ili grabljivac ili plen. Neka zelena bića su mali živi izvori mane, zaštićeni činjenicom da nijedna druga boja ne može toliko pojačati svoja bića. Druga zelena bića su najveća i najmoćnija koja postoje, od gigantskih prirodnih stihija do mesoždernih aždaja. Vilenjačka šuma (više informacija) ›››

Želim da naručim ›››

 
 
Plemenski ratovi: Paketi pojačanja



Plemenski ratovi - dodatne informacije

Zanimljivi tekstovi i najave:

* Najava druge edicije

* Ograničenja i kreativnost

* Čime da te mučim?

* Veni, vidIM, vici

* Strateški bukvar

* Dani Fantazije 2007 - Slike govore

 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com