Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Prvi koraci - strategija otvaranja

06/12/2005

"... Ono što me je oborilo sa nogu bio je tako jednostavan, a opet genijalan početni koncept: svaka karta mora da radi bar dve stvari. Kako? Onda su mi pokazali..."

 
 

Za Izvore ste čuli:

iz reklama i časopisa

negde na netu

od prijatelja

na neki drugi način

 
 

Tekstovi

 
 

Napredni nivo

 
 

Špilovi - Napravite bolji magični špil

 
 

3BEPAH, 19/8/2007

VUKOVI!

Pozz.

Nema mnogo priče u današnjem izdanju teme „prepravite svoj početni špil“. Svako ko se opredelio za početni špil „Vučje carstvo“ verovatno zna šta želi od svog špila: čopor agresivnih, dobro organizovanih vukova koji će pojesti sve pred sobom!

 
karta: Vuk Mračne Šume

I bez mnogo odugovlačenja, dole sledi spisak špila koji sam dugo testirao (uz par izmena u poslednjem trenutku – prim.ur.), i objašnjenja njegovih osnovnih prednosti. Pre svega, ovo je brz špil. Kao što i tekst uz pravila kaže, „sve je podređeno borbi da protivniku naneseš 200 štete pre nego što on to isto uradi tebi. Pojedi, ili budi pojeden!“ Na žalost, sem ključnih vukova, nije ostalo mnogo od početnog špila, jer sam želeo da on zaista proradi. Iz nekog razloga, ovi vuci su meni omiljena bića iz Doba Saveza.

Idealan polaz je Izvorski Vuk koji nam donosi prednost teško nadoknadivu većini. Ovaj vuk je toliko važan, da su četiri primerka Zverskog Mentora u špilu tu uglavnom kako bi bilo sigurno njegovo igranje bar u drugom potezu. Ako je Izvorski Vuk već na broju, Mentorom je moguće pronaći recimo i crni izvor ako fali (za šta će sjajno poslužiti Vatreni Očnjak).

 

Ili, Mentorom se može pronaći recimo Alfa Vuk kako bi se brzo napunila ruka, Nepredvidivi Vukodrek ako se igra protiv plavog ili drekavaca, Jezovuk ako je potrebno mimoići protivnikove „blokere“... Treći potez je glavni – mora biti rezervisan za Plamenzuba ili Alfa Vuka, jer obojica veoma brzo kapitalizuju prednost izvora više.

 
Spisak špila
# Vuci Mračne Šume B R
Bića (32)
4 Alfa Vuk
4 Vuk Mračne Šume
4 Plamenzub
4 Vučina Šumskih Dubina
4 Prvi Pratilac
4 Izvorski Vuk
2 Vatreni Očnjak
2 Nepredvidivi Vukodrek
2 Hromi Vuk
2 Jezovuk
Ostale magije (28)
4 Teror Vatre i Tame
4 Pomračenje Svesti
4 Vrenje
4 Zverski Mentor
3 Vučji Poziv
3 Lančani Odbljesci
2 Zmijski Dodir
2 Srce Vuka Urlik Zveri
2 Prirodna Transformacija

Glavna „fora“ za dodatne karte je kombinacija promene Vučji Poziv i bića Vuk Mračne Šume – ovaj vuk će nam samostalno doneti dve karte, uz svoja dva života koja su neminovno dobra stvar. Takođe, većina špila sastavljena je od bića sa snagom 40 ili više, pa Vučji Poziv radi praktično u svakom slučaju. Vučina Šumskih Dubina je tu baš iz ovog razloga – ako nam zafali biće u drugom potezu, on je savršen. Ako zafali biće sa snagom 40 ili više u petom, on je još bolji! Nikada ga ne čuvajte previše, pa ćete uvek biti zadovoljni njime.

Prvi Pratilac je jedan od najspektakularnijih vukova, i jedino „flertovanje“ ovog špila sa odbacivanjem karata i uništavanjem promena i artefakata. Neverovatno, ali vukovi su zbog ovog bića među najuniverzalnijim plemenskim špilovima, sa odgovorima na skoro svaku situaciju.

Osim igranja što više jakih vukova, ovaj špil dosta pažnje posvećuje i tome da ne bude ničega što će ih zaustaviti. Kako je Plamenzub sam po sebi car za velike količine štete, ostale magije je uglavnom nanose malo, ali jeftino.

 

Lančani Odbljesci često eliminišu dva bića, a Teror Vatre i Tame ne moram posebno ni objašnjavati – uz uništavanje bića, on može naneti štetu čak i igraču. Ostalo su „trikovi“ za jednu manu, što će protivnika konstantno držati na oprezu.

 
karta: Teror Vatre i Tame

Umesto Groma prve edicije, opredelio sam se za Vrenje (jer ga protivnici trenutno manje očekuju), ali je ovo stvar ličnog ukusa (može i kombinacija). Za trobojni špil, Prirodna Transformacija je još uvek bolje rešenje od Svemoćnosti.

Zmijski Dodir je možda i nepotreban u ovom špilu uz četiri Alfa Vuka i tri Vučja Poziva, ali kažu da od viška glava ne boli, iako bi ovo mesto možda mogao zauzeti i Gladni Vuk... Srce Vuka Urlik Zveri nadopunjuje mini-temu „dva života“ mnogo bolje nego Vučić Mračne Šume, a Pomračenje Svesti je još uvek nezamenljiv način rešavanja nerešivih problema...

Nemam još mnogo toga da kažem o ovom špilu. On je jedan od onih kojima je jako prijatno igrati, jer je pritisak uglavnom na protivniku. I dok se on muči da li da ubije Vuka Mračne Šume, znajući da ovaj tek treba da dobije svoj drugi život, ovaj špil opušteno sipa sve jača i jača bića. U napad!

 

Vauuuu!!! :)

Ocenite ovaj tekst:

 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2023 Izvorimagije.com