Pravila igrePitajte nas...Mapa sajtaForum Izvora
 
 

Vizije

13/04/2007

"... Zatim, zbacivši kapuljaču, prilika poče da se grohotno smeje. Uhvatila je svoje lice i uz jedan prefinjen pokret skinula ga sa sebe. Ispod se nazirala tama koja se koprcala kao hiljadu besnih crva..."

 
 

Sa koliko boja u špilu najčešće igrate?

Sa jednom bojom

Sa dve boje

Sa tri boje

Sa 4 ili svih 5 boja!

 
 

Proizvodi

 
 

Sve edicije Izvora magije

 
 

Čarobnjački esnaf - Plemenski ratovi - početni špil za plavu boju

 
 

Voliš da upravljaš igrom i potpuno izludiš protivnika sprečavajući ga da odigra bilo šta vredno pomena? Ne traži dalje – Čarobnjački esnaf će ti omogućiti baš to! Tvoji čarobnjaci i njihovi trikovi naučiće protivnika da u svakom potezu ponavlja istu rečenicu: "Da li mogu da odigram ovo?"

 
Veliki Prorok Za početak, najslađe je pogledati protivnikove karte pomoću Durbina Psihogena i postaviti igru tako da izbegneš eventualna iznenađenja. Gledanjem u Dlan učinićeš istu stvar besplatno, jer ti ovo iznenađenje omogućuje i da vučeš kartu. A kada znaš šta protivnik ima, znaš i šta treba sprečiti... Ako proceniš da situacija nije opasna, uvedi jeftinije čarobnjake ili letače. Dok Knjiška Sova i Vilin Sanjar kljuckaju protivnika donoseći i poneku dodatnu kartu, Zaborav će se pobrinuti da se protivnikova bića vrate nazad u njegovu ruku. Ako nema Zaborava, tu je Diletator – on ne vraća samo bića, već šta god poželiš! Čarodejnik Zabranjenog može da počisti sitna bića ili dokusuri protivnika. Iako direktna šteta više nije nepoznata plavoj boji, njen specijalitet je i dalje kontrola. I to kakva kontrola: Antimagija će spečiti bilo koju protivničku magiju, Tabuisanje će uz sprečavanje ukloniti sve duplikate magije van igre, a Podmićivanje još i preuzeti kartu ako je odgovarajućeg tipa.
 

I to nije sve! Tu je i Volja Esnafa, koja direktno zavisi od broja čarobnjaka u igri. Kako većinu bića ovog špila predstavljaju baš čarobnjaci, koji poput Velikog Proroka ili Saplitača i sami imaju neku vrstu sprečavanja na sebi, malo je reći da će protivnik biti uznemiren...

 
Spisak karata u špilu
# Ime R
Bića (23)
2 Siren Utopilac O
1 Učenjak S
1 Pregovarač Z
1 Voden-majstor Z
1 Zid Mračne Vode S
1 Duh Mudrosti O
2 Maglušina O
1 Stihija Plavih Talasa S
1 Sveznajući S
1 Diletator Z
2 Saplitač O
1 Čarodejnik Zabranjenog O
1 Veliki Prorok Z
1 Knjiška Sova O
2 Vilin Sanjar O
2 Vizionar O
2 Iluzionista O
Ostale magije (16)
1 Podmićivanje Z
1 Mnogostrukost S
1 Tabuisanje S
1 Zabranjena Znanja S
1 Antimagija O
1 Ledena Figura S
2 Venac Zaštite O
2 Volja Esnafa O
2 Zaborav O
1 Gledanje u Dlan O
2 Krila Iluzije O
1 Durbin Psihogena S
Neosnovni izvori (1)
1 Laboratorija Striga S

Siren Utopilac i Maglušina su čarobnjaci koji usporavaju protivnika vraćajući mu u ruku nešto što je ipak uspeo da uvede u igru, dok Učenjak i Pregovarač tebe ubrzavaju dodatnim kartama.
Zabranjena Znanja su verovatno najbolja vuča koja postoji, a uz pomoć Vizionara možeš rasporediti karte sa vrha svoje biblioteke tako da tačno znaš šta ćeš vući. Laboratorija Striga će ti po potrebi vraćati čarobnjake u ruku, kako bi svojim ulaskom u igru budili misterioznu Ledenu Figuru, koju ćeš u pravoj snazi videti tek kada poleti. Stihija Plavih Talasa je još jedan dodatak plavoj armadi letača, dok će Krila Iluzije omogućiti i bilo kom čarobnjaku da poleti.

I dok tvoji letači vladaju nebom,
Voden-majstor će se pobrinuti da protivnikova pešadija ostane zaglavljena u blatu do pojasa... Zid Mračne Vode će se od neprelaznog branioca pretvoriti u nemilosrdnog napadača i privesti partiju korak bliže kraju. Za spektakularnu završnicu zadužen je Sveznajući – ako si uspeo da sačuvaš bar nekoliko čarobnjaka u životu, on će biti nezustavljiva sila koja će se po potrebi vinuti u nebesa i doneti ti pobedu, često i jednim jedinim udarcem!

Svaki početni špil možeš pojačati i prilagoditi sopstvenom stilu igre. Plemensku temu špila možeš naglasiti dodavanjem bića tipa Čarobnjak, uz eventualno izbacivanje bića ostalih tipova. Iz prve edicije, Hrabri Šegrt i Pravi Lutkar najviše odgovaraju ovom špilu, dok je Manipulator Vremena zadužen za potpuno paralisanje protivnika. Plemenski ratovi donose i nekoliko zanimljivih alternativnih načina za pobedu špila, kakav je recimo Podvodni Otimač.

 
 
 
XHTML 1.0 Strict & CSS2
Copyright © 2005-2025 Izvorimagije.com